Stjernen opplever mye positiv respons fra sine samarbeidspartnere om dagen. I går signerte Fredrikstad-bedriften Europris en ny avtale med klubben. Avtalen er meget viktig og innebærer at selskapet fortsetter som Gullpartner de to neste årene.
Kommersiell direktør i Europris, Jon Boye Borgersen, forteller at selv om Europris er en landsdekkende butikkjede med over 260 lavprisvarehus over hele Norge, faller det seg helt naturlig å sponse Stjernen. Ikke minst pga. selskapets lokale forankring.
-En selvfølge å bidra!
-Med sponsoratet ønsker vi å forsterke vår lokale forankring og tilhørighet til Fredrikstad,og skape engasjement, stolthet og en verdiøkning til våre ansatte og Fredrikstad by, sier Boye.
Han forteller videre at profileringen på Stjernens drakt og hjelm har en verdi ved at Europris får eksponert sin logo til flest mulig potensielle kunder over hele Norges land. Generelt mener Boye det er svært viktig, som en stor lokal aktør, å støtte byens idrettslag og kulturliv.
-Hvis ikke vi gjør det, hvem skal da gjøre det, spør Boye. -For oss er det en selvfølge å bidra og vi gjør det med stor glede, avslutter han.
-Dette er en svært viktig avtale for Stjernen, Europris har i mange år vært en viktig og trofast støttespiller for klubben og jeg er veldig glad for at samarbeidet fortsetter, sier markedssjef Ørjan Løvdal.