Emil Buskoven forlenger med Stjernen
Publisert: 1 min lesing

Stjernen Hockey er stolte av å kunne meddele at Emil Buskoven har signert en ny ettårsavtale med klubben. Med det går den 24 år gamle bakken inn i sin åttende sesong i Stjernen-drakta.
Buskoven er en ekte Stjernengutt, og har vært en del av klubben helt siden han tok sine første skøytetak på isen. Gjennom årene har han utviklet seg til å bli en viktig brikke i laget.
Sportssjef Fillip Gunnarsson er svært fornøyd med å ha Buskoven med videre:
– Emil hadde sin beste sesong for klubben i 2025–2026. Han har hatt en stor utvikling og tatt mer ansvar på isen. Det er viktig for oss at Emil – en ekte Stjernengutt – er med videre, sier Gunnarsson.
Den nye avtalen sikrer kontinuitet og lokal forankring i troppen, og Buskoven vil også i den kommende sesongen være en viktig bidragsyter i jakten på nye sportslige mål.